“Fem d’escultors”

Del 06.06.19 al 16.06.19 | 10:00 h

Accés lliure

Horaris:

De dilluns a dissabte, de 10 a 14 h i de 17 a 20 h. Diumenges de 10 a 14 h. Dimarts tancat

Organitza:

Museu de la Mediterrània i Escola Guillem de Montgrí

Exposició Fem d'escultors

Els alumnes de primer de l’escola Guillem de Montgrí, amb l’ajuda d’un personatge imaginari, han anat coneixent-se una mica més, descobrint els seus gustos i preferències, identificant les pròpies emocions en situacions quotidianes i reflexionant sobre les seves reaccions en contextos de relació amb els altres.

Per plasmar aquest coneixement que han fet sobre sí mateixos cada alumne havia de crear la seva pròpia escultura. Per treballar com a artistes han visitat exposicions, han descobert materials i al final, amb materials reciclats, han fet d’escultors!

Les obres realitzades pels alumnes seran exposades a l'Espai Baix Ter del Museu de la Mediterrània del dijous 6 al diumenge 16 de juny amb l’exposició “Fem d’escultors!”

Dijous
jun
Diumenge
jun