VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

"intents”, d’Isabel Banal

Camins propers - Cicle d'Art Contemporani

DURADA:  Del 28 de juny al 2 de setembre
Dilluns 02 de setembre

Accés lliure

Horaris:

Juny - De dilluns a dissabte, de 10 a 14 h i de 17 a 20 h. Diumenges de 10 a 14 h. Dimarts tancat

Juliol i Agost - De dilluns a dissabte, de 10 a 14 h i de 17.30 a 21 h. Diumenges i festius tancat.

Organitza:

Museu de la Mediterrània i Coordinació Territorial de Joventut a Girona

Intents, Isabel Banal
Isabel Banal
Intents, d'Isabel Banal

«intents» és una exposició que tindrà com element principal la imatge del «pont» amb tota la riquesa de significats i metàfores que aquesta figura pot tenir: la unió, els vincles, les relacions, les ribes, les dualitats, l’altre, les diferencies, allò conegut, allò desconegut, descoberta, coneixement... El pont esdevé un símbol universal de trànsit, de recerca i de connexió a la vegada que també esdevé un element present i imprescindible en el paisatge, que ens parla de la presencia del rius i rieres que transcorren el territori des de la muntanya fins al mar, com és el cas del riu Ter a Torroella de Montgrí, que configura les característiques del lloc.

Isabel Banal i Xifré (Castellfollit de la Roca,1963). Llicenciada en Belles Arts - Universitat de Barcelona. Des de 1995 és professora a l’Escola Massana dins el departament d’Arts Visuals. Ha estat becada a l’Academia de España a Roma (2013-14) i ha exposat a nombrosos lloc tan a nivell nacional com internacional.

L’exposició es podrà visitar del 28 de juny al 2 de setembre al Museu de la Mediterrània.

Més informació sobre l'artista a: www.isabelbanalx.com

Montgrí. Una història de gegants
Un homenatge a l'imaginari festiu de Torroella
Del 24.08.19 al 13.04.20