Memòria fotogràfica

edició especial "Des de la rereguarda"

dijous, 13 de febrer | 17:30 h
DURADA:  1h 30min

Activitat gratuïta

El dijous dia 13 de febrer comencen els actes de la II Jornada de Memòria Històrica, amb una edició especial de Memòria Fotogràfica, on es mostraran les fotografies que s’han anat recuperant del període de la guerra civil. La sessió tindrà lloc a les 17:30h a la Llar de Jubilats “El Recer”. Esteu totes convidades, especialment, les persones més grans de municipi!

Memòria Fotogràfica

Vols venir a veure fotografies inèdites? En aquesta edició especial del Memòria Fotogràfica, projectarem imatges de Torroella durant la Guerra civil que s’han anat recuperant recentment. Les fotografies ens permeten recollir una gran quantitat d’informació a través d’un seguit de preguntes: Qui apareix? On està feta? De quan és? Què ens mostra?,etc. Gràcies a la teva ajuda, podrem documentar millor la nostra  història. La teva experiència i la teva memòria seran molt útils. Si tens fotografies de l’època, no dubtis en portar-les!

Dijous
feb
Memòria fotogràfica
Documentem el fons d'imatges del Museu