FOLK DE SES ILLES a càrrec d’Anna Ferrer

DURADA:  1 hora
Dimecres 05 d'agost | 20:00 h

Activitat gratuïta

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia.

Inscripcions: presencialment, al correu electrònic museu@torroella-estartit.cat, o al telèfon 972755180.

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Anna Ferrer

La cantautora menorquina Anna Ferrer ens ofereix un concert en format en acústic on, junt amb el guitarrista Josep Munar, fa una revisió intimista del repertori que ha format part de la seva vida. Podrem escoltar les seves própies obres, cançons populars i tradicionals menorquines i també són d’arreu del món.

Les cançons peró, són una excusa per generar un diàleg directe amb l'espectador, amb un codi de proximitat que fa sentir a cada un dels assistents com si el concert fos a casa seva i només per a ells.

Fitxa artística:

Anna Ferrer, veu

Josep Munar, guitarra

L'assistència al concert comportarà complir totes les mesures vigents de seguretat i higiene per a la prevenció de la covid19

Arecàcies 2 - Marta Negre
Visita guiada a l'exposició "Arecàcies" de Marta Negre