«Pure» de Nacho Rivera

Exposició fotogràfica

Finalitzat
Del dl. 21.09.20 al dl. 12.10.20

Organitza: Amics de la Fotografia de Torroella

Col·labora: Museu de la Mediterrània

Compartir

L'exposició fotogràfica "Pure" de Nacho Rivera ens qüestiona sobre la felicitat. A partir de la cita d'Eric Hoffer: "la recerca de la felicitat és un dels orígens de la infelicitat" i de la seva experiència vital, Rivera es qüestiona sobre el progrès, la revolució digital, les xarxes socials. Aquests ens apropen a la felicitat, tanmateix, exigeixen viure a un ritme frenètic, que els nostres cossos i les nostres ments no poden gestionar, i no deixen de créixer malalties com l'estrès i l'angoixa en els països desenvolupats. A través de "Pure" l'artista reflexiona sobre la manera de viure en les societats modernes, mitjançant el retrat de persones que gestionen la seva existència a un altre ritme.

Nacho Rivera neix a Madrid el 1977. És fotògraf documental i professor de fotografia. Des del'any 2009 desenvolupa projectes personals de fotografia documental que exploren el comportament humà per entendre els contextos socials des d'un punt de vista integrador. El viatge és el nexe dels seus projectes. Buscant adquirir coneixement i perspectiva cap a les diferents cultures que habitem el planeta, explora la relació entre els individus i la seva comunitat, les seves religions i el seu entorn. Es tracta de trobar similituds entre les persones i els seus comportaments per trencar prejudicis i esfobdrad barreres.

El 2016 es trasllada a Londres i des de llavors comparteix la seva mirada fotogràfica a partir del desenvolupament de diferents tallers de fotografia des d'un punt de vista creatiu.  Treballa com a formador al Lycée Français Charles de Gaulle o King’s College University, ambdós a Londres, entre d'altres.

Paral·lelamente, realitza treballs comercials com a fotògraf retratista, d'arquitectura, d'interiorisme o editorial.  

Ha estat seleccionat com un dels millors 25 professionals a Londres per l'agència de fotografia Perfocal i el seu treball ha estat exposat i publicat internacionalment. 

EXPOSICIONS DESTACADES:

TALES. London Photography Festival. Bargehouse Gallery. Oxo Tower, Londres Octubre 2019.

DOMINE DIRIGE NOS. A tale of 5 cities. Luna 13 Galería. Londres. Mayo 2018.

THE OVAL. Portfolio Presentation. The Photographer´s Gallery. Londres. Mayo 2017.

SLAVES. RevelaT. Analog photography festival. Vilassar de Dalt. Barcelona. Junio 2015.

A TRAVES DE NOPO. Espacio Sol Malasaña. Pinhole analog exhibition. Madrid. September 2014.

Dilluns
21
set
Gratuït
Finalitzat
Dilluns
12
oct
Gratuït
Finalitzat
Activitats relacionades
Creatura d'Arno | © Ugo Milano
Actual
"Creatura d'Arno", de Ugo Milano
Exposició fotogràfica
Del dl. 01.06.26 al dl. 29.06.26
Museu de la Mediterrània
Exposicions temporals
Ghost | © Cristina Ortiz
Actual
"Ghost", de Cristina Ortiz
Exposició fotogràfica
Del dc. 01.07.26 al dl. 27.07.26
Museu de la Mediterrània
Exposicions temporals
Actual
Ràdio Capital. 25 anys de notícies · Torroella de Montgrí i l'Estartit
Exposició temporal
Del dv. 12.06.26 al ds. 18.07.26
Museu de la Mediterrània
Exposicions temporals
On són? 85 anys d'exhumacions de fosses comunes de la Guerra Civil a Catalunya | © Departament de Justícia i Qualitat Democràtica de la Generalitat de Catalunya
Actual
"On són? 85 anys d'exhumacions de fosses comunes de la Guerra Civil a Catalunya"
Exposició temporal
Del ds. 16.05.26 al ds. 25.07.26 | 20:00 h
Museu de la Mediterrània
Exposicions temporals
Sueño lo que soy | © Xavi Carrión
Actual
"Sueño lo que soy", de Xavi Carrión
Exposició fotogràfica
Del dc. 29.07.26 al dl. 31.08.26
Museu de la Mediterrània
Exposicions temporals
Actual
"Mutatis Mutandis", de Mònica Alonso
Exposició temporal
Del dv. 19.06.26 al dl. 31.08.26
Museu de la Mediterrània
Exposicions temporals