Visita guiada a l'Aeròdrom Republicà 318 - La Tallada d'Empordà

Sortides pel Baix Ter

Finalitzat
dissabte 3 de juliol | 10:00 h
Durada: 1:30 hores

Activitat gratuïta amb aforament limitat (màxim 20 persones). Cal inscripció prèvia fins a 24h abans de la realització de l'activitat.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Ajuntament de La Tallada d'Empordà i Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya

Compartir

Un recorregut comentat a través de les restes arqueològiques de l'aeròdrom 318, un dels més ben conservats a la zona de Girona. Durant el recorregut reviuran els testimonis dels aviadors que un dia van ser en aquest camp d'aviació. També es visitaran elements típics d'un aeròdrom com el taller o diversos refugis antiaeri, elements habituals en un aeròdrom de campanya de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939).

La visita guiada anirà a càrrec d'Aleix Guardia, historiador i investigador.

La visita guiada forma part del programa Cicle de "Sortides pel Baix Ter", del programa de Museu de Suport Territorial MST-Baix Ter.

Dissabte
03
jul
10:00 h
 
Gratuït
Finalitzat
Activitats relacionades
Capitell del castell del Montgrí | © Museu de la Mediterrània
Actual
Els capitells del castell del Montgrí
Refresca't al Museu
Del dj. 16.07.26 al dj. 27.08.26 | 10:30 h
Museu de la Mediterrània
Activitats
Sant Esteve de Marenyà, Romànic Baix Ter
Actual
Romànic al Baix Ter
Sant Esteve de Marenyà
dj. 13.08.26 | 19:00 h
Activitats
Anna d'Ivori
Actual
“Eclipsi”, amb Anna d'Ivori
Capvespres musicals
dj. 13.08.26 | 20:00 h
Museu de la Mediterrània
Activitats
Mina d'aigua | © Museu de la Mediterrània
Actual
La mina d'aigua
Refresca't al Museu
Del dl. 06.07.26 al dl. 31.08.26
Museu de la Mediterrània
Activitats
Torroella vial reial - església
Actual
Torroella vila reial
Refresca't al Museu
Del dv. 10.07.26 al dv. 28.08.26 | 19:30 h
Museu de la Mediterrània
Activitats
La Tallada d'Empordà | © Museu de la Mediterrània
Actual
La Tallada d'Empordà, visita guiada
Sortides pel Baix Ter
ds. 15.08.26 | 10:00 h
Activitats