Visita guiada a l'Aeròdrom Republicà 318 - La Tallada d'Empordà

Sortides pel Baix Ter

Finalitzat
dissabte 3 de juliol | 10:00 h
Durada: 1:30 hores

Activitat gratuïta amb aforament limitat (màxim 20 persones). Cal inscripció prèvia fins a 24h abans de la realització de l'activitat.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Ajuntament de La Tallada d'Empordà i Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya

Compartir

Un recorregut comentat a través de les restes arqueològiques de l'aeròdrom 318, un dels més ben conservats a la zona de Girona. Durant el recorregut reviuran els testimonis dels aviadors que un dia van ser en aquest camp d'aviació. També es visitaran elements típics d'un aeròdrom com el taller o diversos refugis antiaeri, elements habituals en un aeròdrom de campanya de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939).

La visita guiada anirà a càrrec d'Aleix Guardia, historiador i investigador.

La visita guiada forma part del programa Cicle de "Sortides pel Baix Ter", del programa de Museu de Suport Territorial MST-Baix Ter.

Dissabte
03
jul
10:00 h
 
Gratuït
Finalitzat
Activitats relacionades
Actual
"Mutatis Mutandis" de Mònica Alonso
Inauguració exposició + Acció col·lectiva
dv. 19.06.26 | 20:00 h
Museu de la Mediterrània
Activitats
Casalet 2026
Actual
Viatgem en el temps!
Casalet d'estiu
Del dl. 22.06.26 al dt. 30.06.26
Museu de la Mediterrània
Activitats
rellotges
Actual
Rellotges de les comarques gironines
Visita guiada i presentació llibre
dj. 02.07.26 | 18:30 h
Museu de la Mediterrània
Activitats
Coneix el nostre riu Ter
Actual
El conjunt patrimonial de la Resclosa
Presentació estudi a càrrec de Ferran Codina
dv. 03.07.26 | 19:00 h
Museu de la Mediterrània
Activitats
Església de Sant Martí de Fontanilles | © Museu de la Mediterrània
Actual
Fontanilles, visita guiada
Sortides pel Baix Ter
ds. 04.07.26 | 10:00 h
Activitats
Mina d'aigua | © Museu de la Mediterrània
Actual
La mina de agua
Refresca't al Museu
Del dl. 06.07.26 al dl. 31.08.26 | 18:30 h
Museu de la Mediterrània
Activitats