Sortides pel Baix Ter

24.06.2021

El Museu de la Mediterrània estrena el Cicle “Sortides pel Baix Ter” per descobrir el territori en tots els seus sentits

El Museu de la Mediterrània, a través de l’acció al territori que desenvolupa com a Museu de Suport Territorial - Baix Ter, ha programat per aquest estiu nou sortides als municipis de l’entorn. Mitjançant visites guiades, activitats familiars i tallers es vol posar al descobert el patrimoni cultural, històric i natural de l’espai del Baix Ter.

Les activitats es duran a terme cada dissabte durant els mesos de juliol i agost de manera itinerant en cadascun dels municipis que formen part del Museu de Suport Territorial - Baix Ter. Així, cada cap de setmana es realitzarà una proposta diferent per públic general o familiar que permetrà viure diferents experiències al territori.

Des de visites guiades de caire històric, fins a sortides a entorns naturals per conèixer els ecosistemes més propers, passant per tallers dinamitzats de descoberta natural i cultural del territori. Una oferta diversificada per a contemplar totes les fortaleses i realitats de la zona del Baix Ter des dels municipis de La Tallada d’Empordà, Palau-sator, Pals, Fontanilles, Gualta, Verges, Ullà, Bellcaire d’Empordà i Torroella de Montgrí.

Totes les activitats són gratuïtes i requereixen inscripció prèvia a través del Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180.