Sortides pel Baix Ter

24/06/2021

El Museu de la Mediterrània estrena el Cicle “Sortides pel Baix Ter” per descobrir el territori en tots els seus sentits

El Museu de la Mediterrània, a través de l’acció al territori que desenvolupa com a Museu de Suport Territorial - Baix Ter, ha programat per aquest estiu nou sortides als municipis de l’entorn. Mitjançant visites guiades, activitats familiars i tallers es vol posar al descobert el patrimoni cultural, històric i natural de l’espai del Baix Ter.

Les activitats es duran a terme cada dissabte durant els mesos de juliol i agost de manera itinerant en cadascun dels municipis que formen part del Museu de Suport Territorial - Baix Ter. Així, cada cap de setmana es realitzarà una proposta diferent per públic general o familiar que permetrà viure diferents experiències al territori.

Des de visites guiades de caire històric, fins a sortides a entorns naturals per conèixer els ecosistemes més propers, passant per tallers dinamitzats de descoberta natural i cultural del territori. Una oferta diversificada per a contemplar totes les fortaleses i realitats de la zona del Baix Ter des dels municipis de La Tallada d’Empordà, Palau-sator, Pals, Fontanilles, Gualta, Verges, Ullà, Bellcaire d’Empordà i Torroella de Montgrí.

Totes les activitats són gratuïtes i requereixen inscripció prèvia a través del Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180.