Sortida "Flora i fauna a les Basses d'en Coll" - Pals

Finalitzat
DURADA:  1:30
Dissabte 24 de juliol | 10:00 h

Activitat gratuïta amb aforament limitat (màxim 20 persones). Cal inscripció prèvia fins a 24h abans de la realització de l'activitat.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Ajuntament de Pals i Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya

Itinerari natural per aquest espai del Parc Natural per reconèixer els éssers vius que formen aquest ecosistema. Mitjançant l'observació, el recurs de l'educador, les guies d'identificació i binocles aprendrem els animals i la vegetació pròpia del lloc.

La visita guiada forma part del programa Cicle de "Sortides pel Baix Ter", del programa de Museu de Suport Territorial MST-Baix Ter.

Dissabte
jul

Gratuït
Finalitzat

EL JOGLAR, d'Arnau Tordera
Capvespres Musicals
18.08.22 | 20:00 h
Museu de la Mediterrània
Patrimoni en 3D | © Museu de la Mediterrània
Patrimoni en 3D
20.08.22 | 11:00 h
Museu de la Mediterrània
Anellament ocells
Què ens expliquen els ocells?
27.08.22 | 10:00 h
Ciència Ciutadana. Fartet 4 | © CELM
Aprèn a conèixer el fartet
Ciència ciutadana