Taller familiar "El cas de la desaparició del turó" - Bellcaire d'Empordà

Gratuït
Dissabte 28 d'agost | 10:00 h

Activitat gratuïta amb aforament limitat (màxim 20 persones). Cal inscripció prèvia fins a 24h abans de la realització de l'activitat.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Ajuntament de Bellcaire d'Empordà i Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya

Les notícies informen que l’últim exemplar de turó s’ha vist als entorns del nostre poble. Això significa que haurem d’investigar perquè aquesta espècie de mustèlid tan poc coneguda està desapareixent. Necessitem investigadors científics per a ajudar-los a desentrellar aquest cas. Ens ajudeu?

Us convidem a un taller familiar al llarg del qual analitzarem diferents pistes per entendre perquè estan desapareixent els turons, com els hi afecta el canvi global i què suposa aquesta desaparició pel nostre entorn . Investigarem la biodiversitat del territori, les espècies invasores i el canvi climàtic.

La visita guiada forma part del programa Cicle de "Sortides pel Baix Ter", del programa de Museu de Suport Territorial MST-Baix Ter.

Dissabte
ago