Mina d'aigua de Torroella

Visites guiades estiu 2021

DURADA:  45 minuts
Del 13.07.21 al 02.09.21

Visita guiada en català (la visita també s'ofereix en castellà, francès i anglès, consulteu-nos per saber dies i horaris)

Preu: 4€ per persona. Aforament limitat. Cal inscripció prèvia

Edat recomanada: majors de 7 anys.

Durada: 45 minuts

Indicacions: És indispensable portar calçat que es pugui mullar (xancletes, etc.)

Inscripcions: museu@torroella-estartit.cat o al 972755180 (Es pot fer la reserva fins una hora abans de la visita)

Punt de trobada: Museu de la Mediterrània – Torroella de Montgrí

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Una visita per endinsar-nos en les profunditats de Torroella i descobrir un dels elements patrimonials més desconeguts i singulars de la vila.

La mina d’aigua és una infraestructura medieval única, una canalització que proporcionava aigua a la població i que ha evolucionat amb ella fins a l’actualitat.

Dimecres
Dijous