"Trames ubiqües", d'Alejandra Morales

Finalitzat
Del 01.10.21 al 01.11.21

Organitza: Foto Torroella

Amb el suport de: Ajuntament de Torroella, Diputació de Girona, INSPAI (Centre de la Imatge Diputació de Girona)

Col·labora: Museu de la Mediterrània

La vida és un entreteixit ubic en continua connexió. Si trenquem un fil es desfà tot el teixit. Però la connexió no es limita a la superfície, fins i tot allò invisible està connectat.

El projecte TRAMES UBIQÜES evoca aquesta interconnexió mitjançant fotografies teixides i entrellaçades que es transformen sortint del paper. La imatge real es descompon fracturant els plans i reconstruint un desordre fràgil. Fràgil com l’ànima oblidada de la natura.

Alejandra Morales és artista visual, gestora cultural i docent. Li interessa la fotografia artística i la barreja de la fotografia amb altres disciplines. Té formació en Belles Arts a la UB i en Fotografia a l'IEFC. Imparteix classes de tècniques fotogràfiques, pictòriques i artístiques en centres privats, l'IEFC i en Centres Cívics de l'Hospitalet i Barcelona.

Divendres
oct