Memòria fotogràfica

Descobrim l'arxiu d'imatges del Museu!

DURADA:  1 hora
Del 14.10.21 al 09.12.21 | 17:00 h

Activitat gratuïta amb aforament limitat ( màxim 15 persones).

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic cdd.canquintana@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza: Museu de la Mediterrània i Llar de Jubilats El Recer.

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Una fotografia recull una gran quantitat d’informació i genera un seguit de preguntes. Qui són els que hi surten? De quina època és? On s’ha fet?... Al Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània disposem d’imatges que ens permetrien documentar millor la memòria històrica de Torroella, l'Estartit i el Baix Ter però ens falta informació sobre elles. Per això, i amb la col·laboració de la llar de jubilats El Recer, ja fa un temps que es porta a terme aquest projecte per aconseguir recuperar la informació oblidada de fotografies antigues.

Aquest és una activitat oberta a tothom que tingui interès en col·laborar a recollir la memòria històrica del territori a partir dels records que evoquen les fotografies d’altres èpoques que ens parlen de persones, activitats, paisatges, indrets, fets històrics...  Gràcies a la memòria col·lectiva de tots s’aconsegueix salvaguardar la nostra història.

Dijous
des