Mina d'aigua de Torroella

DURADA:  45 minuts

Visita guiada en català

Preu: 4€ per persona.

Edat recomanada: majors de 7 anys.

Durada: 45 minuts

Indicacions: És indispensable portar calçat que es pugui mullar (xancletes, etc.). S'aplicaran les mesures de prevenció per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 vigents en el moment de la celebració de l'activitat.

Punt de trobada: Museu de la Mediterrània – Torroella de Montgrí

Organitza: Museu de la Mediterrània dins el Festival SOM CULTURA

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Una visita per endinsar-nos en les profunditats de Torroella i descobrir un dels elements patrimonials més desconeguts i singulars de la vila.

La mina d’aigua és una infraestructura medieval única, una canalització que proporcionava aigua a la població i que ha evolucionat amb ella fins a l’actualitat. Vine a descobrir-la!

QUÈ ÉS SOM CULTURA?

Som Cultura és el mes de les experiències culturals a la Costa Brava i el Pirineu de Girona que arriba a la seva cinquena edició amb una setantena de propostes genuïnes ofertes per les entitats i empreses associades al Club de màrqueting Cultura i Identitat del Patronat de Turisme Costa Brava Girona. El festival ofereix una selecció d’activitats especials per redescobrir l’àmplia oferta cultural, patrimonial i artística de les comarques gironines. Activitat familiar de descoberta del patrimoni. El Museu de la Mediterrània participa al Festival SOM CULTURA amb dues visites guiades a la mina d'aigua de Torroella de Montgrí.

Diumenge
nov