Jornada "Atac i defensa des de la rereguarda: la defensa de Girona durant la Guerra Civil 1936-1939"

Col·labora: MST-Baix Ter

Finalitzat
Dissabte 14 de maig | 11:00 h

Jornada de conferències sobre l'aviació i les maniobres de defensa republicanes durant la guerra civil (1936-1939), a l'Espai Canet de Canet de La Tallada (La Tallada d'Empordà).

PROGRAMA:

11h - Presentació i agraïments

11.15h - L'Esquadra 7 i els aeròdroms de Girona. A càrrec de David Gesalí, membre del GRAG.

12h - La defensa passiva i els refugis antiaeris de Figueres. A càrrec de David Garcia Algilaga, membre del GRAG.

12.45h - L'Aeròdrom 318 de Canet de la Tallada i el seu valor en la història del Baix Ter. A càrrec d'Aleix Guàrdia Bahí, membre del GRAG.

Coorganitza: Ajuntament de La Tallada d'Empordà i Projecte Aeròdrom 318 - Canet de la Tallada

Col·labora: Museu de Suport Territorial - Baix Ter i Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya

Dissabte

Gratuït