Cos-paisatge, d'Eugeni Prieto i Pau Guerrero

Del 29.07.22 al 29.08.22

Organitza: Foto Torroella

Amb el suport de: Ajuntament de Torroella, Diputació de Girona, INSPAI (Centre de la Imatge Diputació de Girona)

Col·labora: Museu de la Mediterrània

El paisatge com a cos. El cos com a paisatge. El paisatge del cos. El cos del paisatge. Dues mirades que es complementen. Dos treballs que es troben en un encreuament de camins professionals. Paral.lelismes intuïts. Treballs en B/N. Essencialitat sense cromatismes.

Eugeni Prieto. Neix a Tortosa l’any 1950. Actualment viu a Jafre (Empordà). Fa més de 30 anys que coordina i organitza exposicions artístiques. De formació autodidacta, comença fent fotografia de carrer als anys 70. Sempre li ha interessat el retrat i el nu. Comença a exposar públicament a partir de l’any 2015. 2020. Publicació del llibre “79 ànimes d’artista en l’univers gironí”, presentació a la Casa de Cultura de Girona. Exposició col.lectiva “23 espines”, Fundació Valvi de Girona. Exposició col.lectiva “Fotoconfinades” a la galeria 3e1 de Vic. 2019. Exposició col.lectiva, a La Mercè de Girona, dintre de la 12 edició del festival d’art independent Pepe Sales. "Geografia i paisatge”, galeria 3e1 de Vic. Inund’ART a Girona. Fundació Fita. Casa de Cultura. Col.lectiva “Músics & Música” galeria 3e1 de Vic. 2018. Presentació del llibre “Reversible” i exposició de fotografies a Pèrgam llibres, Barcelona i a Mediterrània, Espai Forum de Palafrugell. 2017. -Presentacions del llibre “Reversible” a l’Espai Tònic de La Bisbal, a La Sala de Torroella de Montgrí i a la llibreria 22 de Girona. Participació a la II Fira de Fotografia, a Torroella de Montgrí. 2016.Punt de vista”, exposició de retrats d'artistes al Palau Solterra (Fundació Vila Casas) de Torroella de Montgrí. Exposició a La Sala de Torroella de Montgrí d’un conjunt d’autoretrats. “Empremtes”, exposició de retrats d’artistes a Les Bernardes de Salt. “Reversible”. Presentació de les imatges que formen part del llibre de poesia de Rosa Pou, llibreria Vitel.la de L’Escala. 2015. A-10”, conjunt de retrats d'artistes, al Museu de la Mediterrània. Participació en l'exposició fotogràfica “Paisatge i racons de l’Albera”. Té obres en col·leccions particulars i en la Fundació Vila-Casas.

Pau Guerrero, Barcelona, 1971. Exposicions 2021 "Antoni Campañà. L’endemà de la retirada: Portbou, 1939". Museu Memorial de l’Exili (Portbou, Girona). "20 Anys d’Exposicions" (col·lectiva). Capella de Sant Antoni (Torroella de Montgrí, Girona). 2020 "Muntanyes Caminant", Galeria Treseu (Vic, Barcelona) 2019 "The Print Swap" (col·lectiva). "The Other Art Fair" (Sydney, Austràlia) 2018 "Photo Book Show" (col·lectiva). Lewis Glucksman Gallery, Cork Photo Festival 2018 (Cork, Irlanda). "Muntanyes Caminant". Claustre de l'hospital (Torroella de Montgrí, Girona) 2017 "Muntanyes Caminant", Pèrgam llibres (Barcelona) Monegros. Km 7 Espai d’Art (Saus-Camallera, Girona) Grans artistes amb Nepal Chhimeki. Bar Ocaña (Barcelona) Paisatge i mite del comte Arnau. Festival Mirades, Biennal de Fotografia (Torroella de Montgrí, Girona) 2016 Paisatge Evanescent. Photogenic Festival (Barcelona) Paisatge i mite del comte Arnau. Biblioteca Carles Rahola (Girona) 2015 Paisatge i mite del comte Arnau. Palau de l’Abadia (Sant Joan de les Abadesses, Girona) Paisatge i racons de l’Albera (col·lectiva). Populart. (Capmany, Girona), Flors i violes (col·lectiva) obra sobre paper. ArtistaEn (Palafrugell, Girona) 2014 Paisatge i mite del comte Arnau. Observatori del Paisatge de Catalunya (Olot, Girona) 2013 Diàleg sobre la caiguda de l’aigua. Km 7 Espai d’Art (Saus-Camallera, Girona) Diàleg sobre la caiguda de l’aigua. Museu Municipal de Tossa de Mar (Tossa de Mar, Girona)

Som Riu, de Marta Cots
Del 01.06.22 al 27.06.22