Londres 1965, de Jacek Serafin

Exposició fotogràfica

Del dt. 28.02.23 al dl. 20.03.23

Organitza: Foto Torroella

Amb el suport de: Ajuntament de Torroella, Diputació de Girona, INSPAI (Centre de la Imatge Diputació de Girona)

Col·labora: Museu de la Mediterrània

Londres vist a través dels ulls d'un jove immigrant de l'Est el 1965. La fredor política (i no només política) de Polònia és a una galàxia de distància de la bulliciosa capital de la Gran Bretanya. El jove enginyer observa des de la distància i amb un angle fresc tot al seu voltant. Tot el que falta a la seva pàtria (i gairebé falta de tot a Polònia en aquesta època). Dos cursos d'anglès i qualsevol feina (principalment com a rentaplats a restaurants deteriorats). A més a més de la fotografia implacable i obsessiva d'aquest Nou Món. Els ulls ben oberts, el sentit de l’observació aguditzat fins al límit.

• Fotografia analògica. 15 fotografies revelades per l’autor a la seva cambra fosca als anys seixanta.
  • Serafin & Serafin
  • Jacek Serafin (mort el 2022) i la seva filla Agata Serafin
  • Fotografies: Jacek Serafin
  • Projecte/idea/concepte: Agata Serafin