Visita guiada exposició "Nit al Ter"

Acte de cloenda de l'exposició

dissabte 14 de novembre | 18:00 h
Durada: 75 minuts

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Ajuntament de Torroella de Montgrí, Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Compartir

El dissabte 14 de novembre, el Museu de la Mediterrània proposa una visita guiada a Nit al Ter, amb l’artista visual Ramón Casanova, com a acte de cloenda de l’exposició.

A través d’aquesta visita, descobrirem el procés creatiu que hi ha darrere les obres i ens aproparem a una manera diferent de relacionar-se amb el riu. En el marc del projecte de recerca artística Oír Río, Casanova experimenta amb la fotografia sense càmera i el contacte directe amb l’aigua, les plantes i altres elements de l’entorn fluvial per crear imatges que ens parlen de la materialitat del riu.

Una oportunitat per conèixer de prop la recerca de l’artista i descobrir com l’art ens pot ajudar a percebre i interpretar el riu d’una altra manera.

Dissabte
14
nov
Activitats relacionades
Tast de museu
Actual
Beu-te el Museu!
Museu de la Mediterrània i Celler Mas Llunes
dv. 23.10.26 | 19:00 h
Museu de la Mediterrània
Activitats
Rec del Molí
Actual
Jornada Recerca i Territori
Presentació RiT 17
dv. 13.11.26 | 18:00 h
Museu de la Mediterrània
Activitats
Bola de vímet
Actual
Fem una bola de vímet
Taller de fibres vegetals
ds. 14.11.26 | 10:00 h
Museu de la Mediterrània
Activitats
Rupià
Actual
XIV Fòrum de Recerca del Baix Ter
Difusió de treballs i recerques al territori
ds. 21.11.26 | 10:00 h
Activitats