"Plecs", de Tura Sanz

Camins Propers – Cicle d'Art Contemporani

03.05.19

L’exposició es podrà visitar del 3 de maig al 24 de juny.

Accés lliure

Exposició
Exposició "Plecs"

Un plec és un conjunt de coses unides ordenadament o la part d'una cosa (especialment tela, paper, músculs) en què aquesta deixa d'estar estesa i es posa en doble o formant una ondulació. Sota aquest títol, Tura Sanz presenta un conjunt de coses –peces– a partir de les quals podem entreveure la relació entre jo i el cos.

L’exposició que ens proposa l’artista titulada “Plecs” és el projecte expositiu que configura la quinzena edició del cicle “Exposicions Viatgeres”, de la Diputació de Girona.

Tura Sanz Sanglas (Ordis, 1992) viu des de la infantesa a l'Empordà, on va estudiar en una escola rural. L'aprenentatge artístic l'ha fet a l'institut Alexande Deulofeu de Figueres, a casa amb la seva mare pintora i a la Facultat de Belles Arts de Barcelona (màster en producció i recerca artística). Va fer una estada a la Universitat de l'Oest d'Anglaterra, a Bristol. L'interessen materials i objectes de tota mena i tècniques diverses.

Camins Propers

"Dinàmiques fluïdes" maap.
Camins propers - Cicle d'Art Contemporani
Del 06.09.19 al 28.10.19