VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Torroella Quiz

Festa Major de Sant Genís

DURADA:  1:30 hores
Divendres 23 d'agost 20:30 h

Activitat gratuïta

Organitza: Museu de la Mediterrània i Biblioteca Pere Blasi

Torroella Quiz

Aquesta Festa Major de Sant Genís torna el concurs més torroellenc, més divertit i més fresc de tot l'estiu,... torna el Torroella Quiz.

Vols posar a prova els teus coneixements de Torroella i l'Estartit? Penses que ets el que sap més d'història, cultura, geografia, esports, gent, anècdotes,...

Formeu grups d'entre quatre i sis participants (edat recomanda majors de 14 anys) i animeu-vos a jugar en aquest trivial de cultura popular per buscar aquells que saben més de casa nostra.

El Torroella Quiz, és un trivial per equips, popular i festiu, on haureu de superar tres rondes de preguntes eliminatòries, sobre història, cultura, geografia, esports...de Torroella i l'Estartit.

Cal inscripció abans del 20 d'agost. Envieu un correu a info@museudelamediterrania.cat i indiqueu el nom de l'equip, el nom de tots els participants, l'edat i un telèfon de contacte. No us despisteu només hi ha lloc per 10 equips participants.

Una proposta esbojarrada per començar la festa major!