Torroella Quiz

DURADA:  1:30 hores

Activitat gratuïta

Organitza: Museu de la Mediterrània i Biblioteca Pere Blasi

Aquesta Festa Major de Sant Genís torna el concurs més torroellenc, més divertit i més fresc de tot l'estiu,... torna el Torroella Quiz.

Vols posar a prova els teus coneixements de Torroella i l'Estartit? Penses que ets el que sap més d'història, cultura, geografia, esports, gent, anècdotes,...

Formeu grups d'entre quatre i sis participants (edat recomanda majors de 14 anys) i animeu-vos a jugar en aquest trivial de cultura popular per buscar aquells que saben més de casa nostra.

El Torroella Quiz, és un trivial per equips, popular i festiu, on haureu de superar tres rondes de preguntes eliminatòries, sobre història, cultura, geografia, esports...de Torroella i l'Estartit.

Cal inscripció abans del 20 d'agost. Envieu un correu a info@museudelamediterrania.cat i indiqueu el nom de l'equip, el nom de tots els participants, l'edat i un telèfon de contacte. No us despisteu només hi ha lloc per 10 equips participants.

Una proposta esbojarrada per començar la festa major!

Divendres
Memòria fotogràfica
Documentem el fons d'imatges del Museu
dj. 09.05.24 | 17:00 h