Ressonàncies

Taller intergeneracional

divendres, 31 de juliol | 19:00 h
DURADA:  1 hora

Inscripcions: presencialment, al correu electrònic museu@torroella-estartit.cat, o al telèfon 972755180. Cal fer la reserva abans de les 21h del dia anterior a la visita.

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia

Us convidem a realitzar un taller que ens apropa a la proposta Les Arecàcies de Marta Negre a partir de la realització d’un exercici similar al que ha realitzat la mateixa artista en aquesta exposició.

En el marc del cicle Desplaçaments. Ressonàncies contemporànies, Marta Negre ha estirat del fil d’alguna cosa que manté una estreta relació amb el Museu de la Mediterrània per realitzar la seva exposició. En aquest cas les palmeres que encara romanen al jardí del museu i la història i la memòria d’aquest lloc. A partir d’aquest element detonador, l’artista ha desenvolupat la seva exposició, enllaçant la història general amb la seva pròpia història familiar i personal.

La proposta de taller planteja traslladar aquesta manera de treballar al públic assistent: explorar l’exposició, detectar quina de les peces que en formen part ressonen -per un motiu o altre- amb cadascuna de nosaltres i dur a terme una proposta artística en relació -dibuixant, escrivint o realitzant un petit registre videogràfic o sonor, per exemple-.

Per portar a terme el taller hi haurà unes mesures de seguretat i higiene per la la prevenció de la covid19:

• Ús de mascareta obligatori
  • Distància de seguretat de 1'5m.
  • Higiene de mans quan sigui necessari.
Divendres
Gratuït
Memòria fotogràfica
Documentem el fons d'imatges del Museu