GEOMETRIES a càrrec de Miquel Gil

DURADA:  1 hora
Dijous 13 d'agost | 20:00 h

Activitat gratuïta

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia.

Inscripcions: presencialment, al correu electrònic museu@torroella-estartit.cat, o al telèfon 972755180.

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Capvespres musicals 2020
Miquel Gil

Miquel Gil té la veu i l’instint. És considerat una de les grans veus del panorama musical mediterrani, el més modern dels cantadors. A “ Geometries" el cantant valencià ofereix un conjunt polièdric de cançons, cants oberts, vocació modal i temes amb textures noves, Sempre amb melodies d’arrel i el denominador comú de la nostra música mediterrània.

Fitxa artística:

Miquel Gil, veu i guitarra

L'assistència al concert comportarà complir totes les mesures vigents de seguretat i higiene per a la prevenció de la covid19

Dijous
ago