Llums i sons de La Pletera

dissabte, 3 d’abril | 10:00 h
DURADA:  1:30 hores

Preu: 4 € per persona.

Aforament limitat (màxim 20 persones)Cal inscripció prèvia fins a 24h abans de la realització de l'activitat.

Recomanada per a públic familiar.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Indicacions: Cal portar roba i calçat adequat per caminar.

Punt de trobada: La Pletera, rotonda del carrer Romaní - L'Estartit.

Organitza:

Col·labora:
Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Diputació de Girona

Us acompanyem a conèixer l’espai natural restaurat de la Pletera, unes llacunes costaneres situades entra la platja de l’Estartit i els camps de conreu de les Deveses. Entre 2014 i 2018 s’hi va dur a terme el projecte Life Pletera en el què es va desurbanitzar i restaurar la maresma.

A través d’un itinerari de natura pensat per a tota la família, descobrireu  la diversitat d’ambients costaners del Baix Ter inclosos al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter. Us explicarem com es formen les diferents llacunes dels aiguamolls, les seves especificitats i el valor ecològic de cadascuna. També observarem un paisatge natural amb molt de patrimoni i amb els binocles intentarem buscar les aus que habiten la Pletera en aquesta època.

Dissabte
abr
10:00 h

Memòria fotogràfica