Seguim el rastre

dilluns, 5 d’abril | 11:00 h
DURADA:  2 h

Preu: 4 € per persona.

Aforament limitat (màxim 20 persones)Cal inscripció prèvia fins a 24h abans de la realització de l'activitat.

Recomanada per a infants d'edat entre 6 i 12 anys.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Indicacions: Cal portar roba, calçat adequat per caminar i aigua

Punt de trobada: Museu de la Mediterrània

Organitza:

Col·labora:
Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Diputació de Girona

Voleu ser uns exploradors del Parc Natural? Voleu conèixer com s’han de seguir els rastres dels animals a la muntanya?

Apunteu-vos en aquesta activitat familiar on farem un itinerari en el qual investigarem quins rastres ens deixen els animals i com els hem de seguir.

Buscarem petjades, excrements i altres pistes i, a partir de l'observació, ens preguntarem com són, com viuen i què fan. Deduirem a qui pertanyen i descobrirem quins animals viuen al Parc Natural tot fent activitats en grup.

Dilluns
Un tast de Museu
Visita guiada inclusiva
ds. 18.05.24 | 11:00 h