Acció artística cloenda

Activitat Calidoscopi

Finalitzat
Dissabte 03 de juliol | 19:00 h

Activitat amb aforament limitat.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona

L’exposició Calidoscopi arriba a la seva fi i ho volem celebrar. Us convidem a gaudir d’una acció artística que es realitzarà a partir dels materials que el Ter ens ha aportat i que hauran estat recollits a la seva desembocadura. Una acció on podrem veure com un artista, a partir de quatre elements recollits a la natura, els transforma, els hi dona forma i n’extreu una obra d’art. Una acció que vol ser una crida per sensibilitzar de tot el material que porta el riu però a la vegada vol reivindicar l’economia circular.

Aquest és un acte relacionat amb l’exposició Calidoscopi que ressegueix l’activitat humana des de diversos punts de vista, i recull el testimoni dels que van viure un passat recent més sensible amb l’entorn, que ho havien heretat dels avantpassats i que nosaltres no hem volgut continuar.

Dissabte
jul