“Gaya”, a càrrec de Gaya duet

Capvespres Musicals

dijous, 12 d’agost | 20:00 h
DURADA:  75 minuts

Activitat gratuïta

Activitat amb aforament limitat (màxim 80 persones). Cal inscripció prèvia.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona

Heura Gaya inicia amb el projecte “Gaya” una recerca personal i del seu propi llenguatge a través d’un repertori intimista que viatja sonorament entre el pop i el folk i que alhora es nodreix de la tradició més arrelada a la terra. Les seves cançons evoquen la natura i apel·len l’amor romàntic del XIX, amb una veu dolça i un to emocional sovint melancòlic. La proposta que presenta Gaya va ser finalista a la darrera edició del Concurs Sons de la Mediterrània.

Al seu particular cançoner hi podem trobar cançons que busquen estats emocionals a través de la natura, un “pop trist" que versiona un lied de Franz Shubert, unes tradicionals Cobletes de la canya que canten un poema de J.V. Foix, una cançó delicada que parla de l’amor a través de la pell, la versió d’una cançó d’Eduard Toldrà amb text de Josep Maria de Sagarra que s’amalgama amb una tonada de feina de Mallorca, una cançó de bres i una de bressol que Maria-Mercè Marçal va escriure per a la seva filla Heura, unes cançons de pandero que es converteixen en un cant a la dona en to alegre i rebel. Tot això i molt més és l’univers Gaya.

Fitxa artística:

Heura Gaya, veu / Abel Serra, guitarra acústica

Dijous
ago
Activitats relacionades
Memòria fotogràfica
Documentem el fons d'imatges del Museu
dj. 09.05.24 | 17:00 h
Un tast de Museu
Visita guiada inclusiva
ds. 18.05.24 | 11:00 h
Dia Internacional dels Museus