“Nascimento”, a càrrec de Takeuchi Quartet

dijous, 19 d’agost | 20:00 h
DURADA:  75 minuts

Activitat gratuïta

Activitat amb aforament limitat (màxim 80 persones). Cal inscripció prèvia.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona

Quatre músics de procedències distintes i llarga experiència en diferents camps musicals sumen sensibilitats en un espectacle càlid, vellutat, envoltant, alhora que enèrgic i emocionant. Un repertori acuradament escollit amb composicions pròpies i cançons populars i d'autor llatinoamericanes, que fusiona les músiques del món, el jazz, el folk i d'altres estils, sempre amb delicadesa i personalitat. L’Atlàntic i la Mediterrània conviuen a través de la música del Takeuchi Quartet.

Fitxa artística:

Maya Takeuchi, veu emergent en el panorama del jazz i les músiques del món. Càlida, íntima i pròxima, encomana la seva sensibilitat hipnòtica.

Antonio Mazzei, pianista que ha col•laborat amb grans noms de l'òrbita del jazz i la música llatina com ara Paquito de Rivera. Combina minimalisme i virtuosisme d'una manera màgica i acurada.

Joan Rectoret, baixista que forma part de la història musical d'aquest país. La seva llarga trajectòria en el jazz fusió i el flamenc l'avalen com un dels referents en aquest camp.

Marc Vila, percussionista i bateria. Original i creatiu, a banda de la seva gran experiència, en destaca la riquesa i diversitat de colors i textures que desplega.

Dijous
Santa Maria de la Tallada | © Museu de la Mediterrània