Visita guiada "Diumenges en dissabte"

Cicle Desplaçaments

dissabte, 21 d’agost | 19:00 h
DURADA:  1 hora

Activitat gratuïta amb aforament limitat (màxim 12 persones). Cal inscripció prèvia.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza: Museu de la Mediterrània

Diumenges en dissabte és el títol d’una visita a dues veus a l’exposició “A on anirem els diumenges?” d’Irena Visa. Dues aproximacions a l’exposició des de dues perspectives diferenciades, però que conviuen i dialoguen entre elles; un relat que es configura, d’una banda, a partir del treball conceptual que ha dut a terme l’artista posant en joc l’arxiu fotogràfic que custodia el Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània i, de l’altra, de la perspectiva històrica que aporta Olga Taravilla -guanyadora del darrer Premi de Recerca Joan Torró i Cabratosa que atorga el mateix museu- al voltant d’aquest mateix material i de la documentació que ha recollit al llarg de la seva investigació.

Dissabte
ago
Activitats relacionades
Memòria fotogràfica