De l'Església a l'Auditori

Visita guiada

Del dg. 03.10.21 al dg. 20.03.22
DURADA:  1 hora

Activitat amb aforament limitat (màxim 15 persones). Cal inscripció prèvia.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza: Museu de la Mediterrània i Joventuts Musicals de Torroella de Montgrí

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona

El Museu de la Mediterrània acull l’exposició De l'Església a l'Auditori. Tercer moviment Estiu – Scherzo del Festival de Torroella de Montgrí. Aquesta és una exposició que presenta un recorregut complet de la història dels 40 anys del Festival de Música de Torroella de Montgrí. La mostra s’inicia amb un repàs de l’activitat cultural que va posar en marxa el Casal del Montgrí, antecedent indiscutible del Festival, i recorre els espais que ha anat ocupant fins arribar a l’Espai Ter, seu actual del Festival. L’església, la plaça de la vila, racons i espais de la vila han estat testimoni del creixement del festival.

Des del Museu de la Mediterrània s’organitzen visites guiades a l’exposició per tal de fer aquest recorregut de la mà d’una persona que coneix Torroella, coneix el Festival i que ha viscut en primera persona tot allò que suposa el festival, l’Adrià Vilà. Una oportunitat excel·lent per a realitzar un recorregut únic per l’exposició i la història del Festival de Torroella.

oct
Dissabte
nov
des