Un tast de Museu

Preu: Activitat gratuïta. Aforament limitat. Cal inscripció prèvia

Inscripcions: museu@torroella-estartit.cat o al 972755180

Organitza: Consell Comarcal del Baix Empordà, Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Durant els mesos de maig i juny, el Consell Comarcal del Baix Empordà organitza un seguit de visites guiades inclusives a diversos museus i espais d'interès cultural de la zona. Aquesta iniciativa té com a objectiu destacar els recursos i la riquesa cultural del Baix Empordà posant en valor el compromís de les diferents entitats que hi participen en què tothom, independentment de les seves capacitats, pugui gaudir plenament de tot el que el territori ofereix. Mitjançant aquestes visites, es busca garantir l'accés i la participació de persones amb diferents capacitats, eliminant qualsevol barrera que pugui existir. Així, es fomenta la inclusió i l'accessibilitat per a tots els ciutadans, convertint el Baix Empordà en un entorn acollidor i integrador.

En aquest marc, el Museu de la Mediterrània oferirà una vegada més la visita guiada "Un tast de museu" en la que, mentre visitem l'exposició permanent del Museu, realitzarem cates i degustacions de productes elaborats dins l'àmbit del Parc Natural.

El Museu de la Mediterrània forma part del Pla d'accessibilitat Turística del Baix Empordà impulsat pel Consell Comarcal del Baix Empordà amb l'objectiu de posar en valor la comarca com a destinació de turisme accessible.

El Museu de la Mediterrània és totalment accessible atenent a la mobilitat; disposa de rampes, ascensor i els espais estan pensats per a l’accés, la mobilitat i la visita de persones amb mobilitat reduïda. El Museu segueix treballant per ser cada vegada més accessible i en més aspectes. En aquests moments disposem de portes automàtiques per accedir al museu, mostrador de recepció a doble alçada i bucle magnètic. Es disposa de WC adaptat i ascensor per visitar les diferents plantes del museu, per tant es pot accedir en cadira de rodes a tot el museu. També trobareu canviadors per nadons als lavabos d’homes i dones.

Dissabte
Memòria fotogràfica
Documentem el fons d'imatges del Museu
dj. 09.05.24 | 17:00 h