Conferència "Pessebre i cultura popular" a càrrec de Fra Valentí Serra, caputxí

22.01.2019

El Museu de la Mediterràniaorganitza, en el marc de la commemoració dels 10 anys del pessebre de Josep Mir al museu, la conferència sobre "Pessebre i cultura popular" a càrrec de Fra Valentí Serra, caputxí, dissabte 22 de desembre a les 18 h de la tarda a l'auditori del museu.

En finalitzar la conferència prevista d’una hora de durada es realitzarà una visita comentada al pessebre de la mà de Fra Valentí Serra i el mateix Josep Mir.

Vine a conèixer més sobre el pessebre i la seva tradició!

Fra Valentí Serra i Fornell (Manresa, 1959) és Religiós caputxí i sacerdot. És membre del consell editorial i redactor del tradicional Calendari l’Ermità. Des de la seva condició d’historiador i arxiver ha publicat nombrosos articles sobre la projecció cultural i pastoral dels frares caputxins a Catalunya. També ha investigat aspectes inèdits sobre l’aportació franciscana a la cultura popular com ara el pessebrisme, la dieta i la cuina conventual, l’agricultura monàstica i la jardineria, i molt especialment la relacionada amb les herbes remeieres i la terapèutica popular. Per difondre les seves investigacions, ha publicat diferents llibres i col·labora periòdicament amb diversos mitjans de comunicació.