Deixa’t seduir pels Capvespres Musicals al Museu de la Mediterrània

26.07.2019

Durant el mes d’agost us convidem a tres concerts de petit format a la terrassa del Museu de la Mediterrània. Quan la marinada de les tardes deixa passar la frescor de la Mediterrània podeu gaudir d’un espai on descobrir, secretament, les propostes més interessants de l’escena actual de la música d’arrel: Els Capvespres Musicals.

Capvespres Musicals

Els Capvespres Musicals arriben a la quarta edició. Amb aquesta proposta el museu us convida a endinsar-se en la música d’arrel, íntima i apassionada al recés de la marinada mediterrània i del sol de ponent. Us convidem a tres concerts de petit format a la terrassa del Museu, quan la calor baixa i la marinada de les tardes d’agost deixa passar la frescor de la Mediterrània.

Una nova proposta musical estiuenca i desimbolta per als vespres d’estiu, en un espai on podrem descobrir secretament les propostes personals més interessants de l’escena actual de la música d’arrel. Enguany amb una proposta molt interessant la possibilitat de degustar cada un dels concerts amb una copa de vi a la mà.

Un maridatge que us apropa a l’essència del territori gràcies a la col·laboració del Celler Mas Geli de Pals.

PROGRAMACIÓ

DIJOUS 1 D’AGOST – 20.00 h

Consciència de classe a càrrec de NÉVOA

Consciència de classe és el segon treball a duet sorgit de la col·laboració entre la Névoa i el guitarrista Vicenç Solsona, on escoltarem cançons de gèneres diversos triades per parlar, essencialment, de fraternitat, una forma de detectar allò que ens uneix als humans i fer-ho créixer. Veure i reconèixer l'altre per teixir alguna cosa que ens reconnecti.

Névoa, veu | Vicenç Solsona, guitarra

DIJOUS 8 D’AGOST – 20.00 h

Cançons aspres i de mala petja a càrrec de Jaume Arnella i Ferran Martínez

Dos artistes fonamentals de la nostra cultura popular s’uneixen per oferir-nos un recull de “Cançons aspres i de mala petja”, com la Garrotxa, la terra d’on n’han sortit moltes d’elles. Tonades d’amor, de gresca, algunes de fotetes i d’altres d’esfereïdores... a totes elles la nostra societat hi queda ben retratada, per bé i per mal.

Jaume Arnella, veu i guitarra | Ferran Martínez, acordió

DIMECRES 14 D’AGOST – 20.00 h

A trenc d’alba a càrrec de MARALA TRIO

Tres dones músics i compositores originàries de Catalunya, les Illes Balears i el País Valencià que es mostren tal com són: valentes i feministes, despertes i conscients alhora que sensibles i vulnerables, carismàtiques i virtuoses. “A trenc d’alba” és el seu primer treball discogràfic: un aplec de composicions pròpies que giren l’ullada cap als cants de la terra. Una proposta d’arrel, lluminosa i trencadora que respira amb alens femenins.

Selma Bruna, veu i guitarra | Clara Fiol, veu i guitarra |Sandra Monfort, veu i guitarra