Mesures preventives al Museu de la Mediterrània a causa del risc de propagació del Covid-19

12.03.2020

Torroella de Montgrí, 12 de març de 2020

Davant l’activació en fase d’alerta del PROCICAT a Catalunya a causa del risc de propagació del coronavirus Covid-19, i atenent a les instruccions dictades pels diferents Departaments de la Generalitat referents al funcionament dels espais públics del país i de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí, el Museu de la Mediterrània pren un conjunt de mesures preventives.

Es faran efectives a partir de divendres 13 de març de 2020 i durant un període de 15 dies prorrogables.

La principal mesura és el tancament del Museu de la Mediterrània al públic i la suspensió de les activitats que havien de tenir lloc al Museu de la Mediterrània a partir del divendres 13 de març de 2020 i durant un període de 15 dies prorrogables.

Tenint en compte el comunicat del Govern de la Generalitat del tancament dels centres educatius pel coronavirus, durant com a mínim 14 dies, el Museu de la Mediterrània suspèn les activitats educatives del 13 al 27 de març.

Des del Museu de la Mediterrània volem recordar unes mesures de prevenció bàsiques del Covid-19:

• Rentar-se sovint les mans amb aigua i sabó o solucions alcohòliques.
  • Tapar-se la boca i el nas amb mocadors d’un sol ús i rentar-se les mans de seguida.
  • Tapar-se la boca i el nas amb la cara interna del colze en tossir o esternudar i rentar-se les mans de seguida.
  • Evitar compartir menjar, estris o altres objectes sense netejar-los degudament.
  • Si es sospita que es pot estar afectat pel coronavirus cal trucar al 061 Salut Respon, on informaran sobre què cal fer.