Atrapa-les! Les visites guiades del Museu de la Mediterrània per l'estiu del 2021

29.06.2021

Sons, músiques, colors, natura, història... aquests són els ingredients bàsics de la proposta de visites guiades que a partir del 12 de juliol us oferim des del Museu de la Mediterrània per aquest estiu. Unes activitats pensades perquè tots els públics puguin descobrir Torroella de Montgrí, l'Estartit i el paisatge de l’entorn del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter. Us oferim experiències per descobrir indrets amagats, espais amb encant, paisatges excepcionals. Unes visites per a totes les edats i per viure sol, en família o parella. Atrapa-les!

El Museu de la Mediterrània, amb totes les mesures de seguretat i higièniques vigents, portarà a terme aquest estiu un programa amb cinc visites diferents:

• La mina d’aigua de Torroella (Activitat familiar). Una visita per endinsar-nos en les profunditats de Torroella i descobrir un dels elements patrimonials més singulars de la vila. Dimarts, dimecres, dijous i divendres.
  • Sons de la Mediterrània (Activitat familiar). Se'ns han escapat els sons de la Mediterrània de la Caixa de Sons del Museu. Ens ajudeu a recuperar-los tot recorrent les sales del museu? Tots els dimarts a les 11h.
  • L’Estartit, terra de pescadors. Una visita guiada pels carrers de l’Estartit per conèixer els orígens lligats a la mar i com era el nucli abans de l’arribada del turisme. Tots els dimecres a les 19h.
  • Torroella, vila reial. Un itinerari per la vila reial de Torroella de Montgrí per a descobrir els seus palaus, les esglésies i un ric patrimoni cultural. Tots els dijous a les 19h.
  • Un matí a l’edat mitjana amb la Caterina i en Genís (Activitat familiar). Visita gamificada per conèixer la vida a Torroella a l’edat mitjana. Els divendres 6, 13, 20 i 27 d'agost, a les 11h

Totes les visites tenen un cost de 4 euros per persona. Cal inscripció prèvia: presencialment al museu, via correu electrònic a museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180.

Protocol per realitzar les visites guiades

Per tal de garantir les mesures de seguretat i higiene per a la prevenció de la covid-19, des del Museu de la Mediterrània es decreta:

• Ús de mascareta obligatòri en interiors o quan no es pugui guardar la distància d'1,5 m.
  • Higiene de mans quan sigui necessari.
  • Aforament limitat.