VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Com es vivia a la Torroella medieval?

Visita dinamitzada pel nucli antic

DURADA:  2 h

Preu: 5,50 € / 3,25 € amb subvenció

Material: carpeta amb imans, mapa vinilat, targetes, joc de cubs de la societat estamental.

Descripció

Activitat que ens descobrirà la història de la vila de Torroella.Trobarem vestigis del passat que ens ajudaran a descobrir com es vivia en una vila medieval i quines eren les relacions culturals d’un dels períodes històrics més esplèndids per a Torroella de Montgrí. Coneixerem com s’organitzava una ciutat, visitant els grans edificis medievals, església, muralles i palaus, el call jueu, etc. per comprendre millor una etapa convulsa i interessant.

Continguts

• Comprensió del temps cronològic per situar fets i etapes de la història.Conèixer el context de l’edat mitjana.
  • Caracterització d’algunes societats de diferents èpoques històriques.Organització d’una ciutat.
  • Anàlisi de l’evolució d’algun element patrimonial
  • Valoració, respecte i conservació del patrimoni cultural.

Pas a pas

Passejada per la vila de Torroella fixant-nos en l’entramat de carrers i els edificis que ens expliquen una part de la història de la vila, centrada en l’edat mitjana.

Sol·licitud d'informació

Mediterranean Museum: Guided tour
Visita al museu en llengua anglesa
La vida arran de mar
Biodiversitat marina
Cicle Superior
Apropa't a la prehistòria!
El foc i les eines
Assaboreix la Mediterrània
La coca de recapte
Essències mediterrànies