VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Embarca’t a les Medes

Descobrim el fons marí

DURADA:  2h

Preu: 5,50€ / 3 € amb subvenció

Es lliura un dossier de treball si és demanat pel professor.

Material durant la sortida: fitxes d’identificació d’organismes.

Recomanacions

El preu del vaixell no està inclòs en el preu de l’activitat guiada i es paga directament a l’empresa del vaixell.

Descripció

Descoberta de les illes Medes amb vaixell. Després d’una explicació prèvia al Consell municipal de l’Estartit, navegarem des del port fins a la Reserva Natural de les illes Medes, dins l’àmbit del Parc natural. Observarem el paisatge costaner, la topografia de les illes, les plantes de la part terrestre i els ocells marins. Quan el vaixell s’aturi, intentarem reconèixer els organismes marins a través dels vidres del catamarà.

Continguts

• Observació de les illes com a elements naturals. Anàlisi dels elements naturals i antròpics que influeixen en la configuració del paisatge.
  • Valoració d’actuacions que contribueixen a la protecció del medi. Conèixer un espai natural protegit.
  • Adaptació d’animals i plantes a les característiques d’un medi singular
  • Identificació d’organismes marins i característiques principals.
  • Valoració, respecte i conservació del patrimoni natural.

Pas a pas

Farem una presentació de l’activitat i una xerrada prèvia al Consell municipal de l’Estartit. Anirem cap al port i embarcarem al vaixell que ens portarà fins a les illes Medes. Un cop hàgim voltat les illes, el vaixell s’aturarà per tal que puguem observar el fons marí.

Sol·licitud d'informació

Guided tour
Visita al museu en llengua anglesa
La vida arran de mar