VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Embarca’t a les Medes

Descobrim el fons marí

DURADA:  2 h

Preu: 5,50 € / 3,25 € amb subvenció

Material: Es lliura un dossier de treball si és demanat pel professor. Durant la sortida fitxes d’identificació d’organismes.

Observacions: El preu de la barca no està inclòs en el preu de l’activitat guiada i es paga directament a l’empresa del vaixell.

Descripció

Descoberta de les illes Medes amb vaixell. Després d’una explicació prèvia al Consell municipal de l’Estartit, navegarem des del port fins a la Reserva Natural de les illes Medes, dins l’àmbit del Parc natural. Observarem el paisatge costaner, la topografia de les illes, les plantes de la part terrestre i els ocells marins. Quan el vaixell s’aturi, intentarem reconèixer els organismes marins a través dels vidres del catamarà.

Continguts

• Observació de les illes com a elements naturals. Anàlisi dels elements naturals i antròpics que influeixen en la configuració del paisatge.
  • Valoració d’actuacions que contribueixen a la protecció del medi. Conèixer un espai natural protegit.
  • Adaptació d’animals i plantes a les característiques d’un medi singular
  • Identificació d’organismes marins i característiques principals.
  • Valoració, respecte i conservació del patrimoni natural.

Pas a pas

Farem una presentació de l’activitat i una xerrada prèvia al Consell municipal de l’Estartit. Anirem cap al port i embarcarem al vaixell que ens portarà fins a les illes Medes. Un cop hàgim voltat les illes, el vaixell s’aturarà per tal que puguem observar el fons marí.

Sol·licitud d'informació

Mediterranean Museum: Guided tour
Visita al museu en llengua anglesa
La vida arran de mar
Biodiversitat marina
Cicle Superior
Apropa't a la prehistòria!
El foc i les eines
Assaboreix la Mediterrània
La coca de recapte
Essències mediterrànies