La vida arran de mar
Anem a la platja?
Preu: 6,25 € / 4,75 € amb subvenció
Material: Làmines d’organismes, salabrets, safates i caixes transparents.
Recomanacions: Portar banyador posat, crema solar, sabates de riu o roca (sabata tancada), tovallola petita, gorra i muda si ho creieu convenient.
Descripció
Ens mullarem els peus en el mar per acostar-nos a un medi molt diferent al nostre: l’aigua salada. Descobrirem tot un altre món de formes de vida: algues, patellides, garotes i crancs. Farem una cerca per descobrir on s’amaguen aquests organismes i esbrinarem què mengen, com es belluguen i quines defenses tenen per protegir-se, etc.
Continguts
- Caracterització de la funció de nutrició i relació a partir de l’observació d’animals i plantes i relacionar-los amb els seus hàbitats.
- Interès per la protecció i cura d’animals i plantes de l’entorn proper.
- Conèixer els organismes marins més abundants.
- Valorar la importància de valorar i protegir el medi.
Pas a pas
Explicació sobre el medi on treballarem durant el taller i els animals que hi viuen. Cerca d’organismes a l’aigua de la platgeta de l’Estartit i en acabar observació i manipulació de les troballes.