Una reproducció de La Mare de Déu de la Llet exposada al Museu de la Mediterrània

09.08.2019

L'obra original havia estat a l'Ermita de Santa Caterina fins al 1925 i actualment és propietat de la Fundació Gòdia.

Aquesta obra a principis del segle XX es trobava a la capella de l’Ermita de Santa Caterina de Torroella de Montgrí, el 1925 els administradors la van vendre per fer reparacions a l'edifici i actualment és propietat de la Fundació Gòdia.  La pintura és atribuïda a Llorenç Saragossà i datada entre 1363 i 1374.

Ara gràcies a la col·laboració de molta gent s’ha obtingut una reproducció fotogràfica de la pintura a mida real que serà col·locada al seu lloc original. Però abans d’anar a l’ermita, l’Associació d’Amics de Santa Caterina ha demanat que fos exposada al Museu de la Mediterrània per tal que tothom qui vulgui la pugui venir a veure.

La trobareu exposada al vestíbul del museu i pot visitar-se gratuïtament fins al 15 de setembre. La imatge de grans dimensions té una petita explicació als seus peus.