Una alumna de l'INS Montgrí guanya el concurs "Relats que pinten bé" inspirat en una activitat del Museu de la Mediterrània

17.06.2022

Tània Cubero Sánchez, alumna de l’INS Montgrí, ha resultat guanyadora del concurs “Relats que pinten bé”, organitzat per la Diputació de Girona, amb el relat “El tresor amagat del Montgrí”.

Inspirant-se en l’activitat del Museu de la Mediterrània Anàlisi del paisatge natural i cultural del Baix Ter, feta el passat mes de febrer, la Tània posa en valor la importància de la presa de consciència ambiental per part de la societat per conservar el nostre entorn més immediat i el medi ambient en general. Enhorabona, Tània!

Això pinta bé, Concurs dels Programes Pedagògics

La Diputació de Girona, des de ja fa uns anys, proposa als alumnes que fan activitats educatives als museus que participin en aquest concurs que consta de dues tipologies: el concurs artístic “Això pinta bé”, adreçat a l'alumnat d’infantil i primària, i el concurs literari “Relats que pinten bé” dirigit exclusivament a l'alumnat de secundària, batxillerat i cicles formatius.

L'objectiu és dinamitzar l'interès dels alumnes que participen en les activitats educatives a la vegada que conscienciar-los de la diversitat de la societat i de la necessitat de dur a terme accions d'accessibilitat perquè tothom tingui accés a la cultura.

Podeu llegir el relat guanyador en aquest enllaç.

Notícies