Els sons de la Mediterrània

Visita dinamitzada al museu

DURADA:  1 h

Preu: 4 € / 1,75 € amb subvenció

Material: el propi de les sales expositives del museu. Notes musicals, pentagrames i elements per fer música.

Cerquem els sons de la Mediterrània
cerquem sons-E.infantil
cerquem sons-E.Infantil

Descripció

Visita dinamitzada a l’exposició permanent del Museu de la Mediterrània. Els alumnes crearan una partitura, imaginaria, omplint de notes musicals un pentagrama mediterrani. Hauran de buscar notes amagades que relacionaran amb la natura, la història o la cultura mediterrània. A través d’aquesta activitat i del joc, prendran contacte amb l’espai i el contingut del museu aprenent sobre els àmbits de què tracta aquest espai humà. Recorrerem l’exposició permanent del museu i donaran música i vida a aquest territori.

Continguts

• Visitar de manera lúdica un museu, a través de l’observació, la curiositat, i el joc.
    Descobrir les sales amb els sentits i conèixer l’espai humà que ens envolta a partir dels elements del museu i la dinamització de l’educador.
  • Despertar la curiositat i el sentit musical dels alumnes.

Pas a pas

Presentació de l’activitat i visita dinamitzada al museu tot cercant els sons.

Sol·licitud d'informació

Assaboreix la Mediterrània
Elaboració d'una recepta culinària
Essències mediterrànies