Fòrum de recerca del Baix Ter

Difusió de treballs i recerques al territori

El Fòrum de Recerca del Baix Ter és una jornada per difondre recerques, investigacions, treballs referits al territori del Baix Ter i per conèixer projectes relacionats amb aquesta àrea geogràfica. En aquest sentit, és un punt de trobada dels diversos professionals (estudiants d’ensenyament secundari, estudiants universitaris, investigadors professionals, investigadors amateurs, estudiosos locals, particulars, cobles i músics, entitats) que realitzen recerques, investigacions, treballs, projectes multidisciplinars al territori.

És una jornada que vol promoure el contacte entre aquests professionals i fomentar recerques, investigacions, treballs, projectes transversals al territori, però és una activitat oberta a tothom que ho desitgi.

IX Fòrum de Recerca del Baix Ter. 2021. La Tallada d'Empordà

Anteriors edicions:

Joan Farreny. Fer de Músic 2020 | © Museu de la Mediterrània
Fer de Músic
Memòries de músics històrics de cobles i orquestres
Memòria fotogràfica | © Museu de la Mediterrània
Memòria fotogràfica
Recuperació col·lectiva de la història de les imatges
Massís del Montgrí
Premis de Recerca Joan Torró i Cabratosa
Estudis del territori més proper