La Sala de les Bèsties i dels Gegants

Una tradició de més de quatre-cents anys

La Sala de les Bèsties i dels Gegants és un espai expositiu permanent on es posa en valor la imatgeria festiva de Torroella de Montgrí, amb totes les figures actuals (l'àliga, el drac, el gegant, la geganta, i tots els capgrossos). Un espai que incorpora un complet audiovisual que recorre la història de la cultura popular torroellenca, i on es podrà la història de tots els elements exposats.

La mainada també trobarà el seu espai amb un cap-gros i un cavallet que es podran posar i així viure la cultura popular en pròpia pell. Aquesta és una iniciativa que té per objectiu incentivar la incorporació de nous membres a la colla gegantera local.

Els promotors d’aquest nou espai han estat els Amics dels Gegants i Capgrossos de Torroella de Montgrí, que van ser els impulsors de la proposta guanyadora als Pressupostos Participatius 2019.

Bestiari festiu

Mediterrània