Assaboreix la Mediterrània

Elaboració culinària

DURADA:  1h 30 min

Preu: 6,50 € / 4,00 € amb subvenció

Material: estris de cuina necessaris per a l’elaboració de la recepta. Taules adaptades per aquest nivell educatiu.

Recomanacions: En cas que en el grup classe hi hagi algun alumne celíac o intolerant, cal informar prèviament a l’àrea educativa del museu de les mesures que s’hagin d’adoptar per tal que l’alumne pugui realitzar l’activitat en unes condicions de seguretat òptimes.

Descripció

Taller per experimentar tot manipulant els estris de cuina i els ingredients en què es basa la dieta mediterrània. Una cuina totalment adaptada al medi i que és font de salut. En aquesta activitat s’elabora una recepta culinària, d’una manera pràctica i participativa, utilitzant el material i les eines de la professió. Els alumnes coneixeran els productes i desenvoluparan la seva creativitat en l’elaboració d’una recepta que podran degustar o endur-se a casa.

Continguts

• Experimentar a partir dels materials i dels ingredients, amb les olors i les textures i observar el resultat d’accions diverses.
  • Coneixement dels productes característics de la dieta mediterrània que són presents a casa nostra.
  • Desenvolupar la creativitat i imaginació per elaborar la recepta final.
  • Apreciació dels objectes produïts per un mateix o per altres.

Pas a pas

Presentació, introducció a la cuina mediterrània. Explicació dels estris i productes necessaris per treballar. Manipulació i creació a partir dels ingredients. Elaboració d’una pizza.

Sol·licitud d'informació

Cerquem els sons de la Mediterrània | © Museu de la Mediterrània
Cerquem els sons de la Mediterrània
Visita dinamitzada al museu