VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

El sender dels sentits

Itinerari natural de percepcions

DURADA:  2 h

Preu: 5,50 € / 3,25 € amb subvenció

Material: mocadors, marcs de fotos, gots, farina i els elements de la natura.

Recomanacions: Dur calçat per caminar i aigua. Sortida recomanada a la primavera i la tardor.

Descripció

Descobrirem un espai dels que n’hi ha pocs al territori amb els sentits. Aprendrem com és aquest espai natural a partir de diverses accions participatives i lúdiques. Farem una escolta activa i a partir d’unes propostes de l’educador, els alumnes coneixeran l’entorn a partir de l’olfacte, el tacte, l’oïda i la vista amb activitats que impliquen cerca i curiositat. Durant l’activitat reconeixerem els pins, arbustos, flors i animals que viuen en aquest indret. Explicarem la importància de tenir cura de la natura i crearem la cara del follet del bosc a partir dels elements de la natura.

Continguts

• Percebre un entorn natural mitjançant el joc i la participació activa de l’alumne
  • Conèixer una duna de sorra a la muntanya.
  • Identificació i observació d’animals i plantes de l’entorn.
  • Valoració, respecte i conservació d’un espai natural

Pas a pas

Desplaçament amb bus fins a la urbanització de les Dunes. Itinerari a peu fins al bell mig d’aquest espai. Descobrirem un entorn natural a través dels sentits i l’experimentació. Reconeixerem animals, plantes i la sorra de la duna. Farem el follet del bosc.

Sol·licitud d'informació

Assaboreix la Mediterrània
Elaboració d'una recepta culinària
Essències mediterrànies