Conferència “Camins de ronda, camins de mar”

a càrrec de Rafael López-Monné

DURADA:  1 h
Dijous 30 d'abril | 19:00 h

Activitat gratuïta

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana, Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Camins de ronda

En origen, s’anomenaven camins de ronda els que recorrien l’interior de la muralla d’una vila, però més endavant també es va utilitzar aquest terme per als camins que eren per vigilar la costa i el mar. Aquests darrers ens regalen bonics paisatges i un patrimoni del nostre litoral ple d’història, i ens permeten esbrinar-ne els secrets tot caminant sense presses.

Aquesta conferència ens vol ajudar a descobrir l’origen dels camins de ronda, els seus diferents usos al llarg de la història i com avui s’han convertit en espais de natura, salut i identitat.

Rafael López-Monné, geògraf i fotògraf i especialitzat en turisme rural i senderisme, ha realitzat el guió de l’exposició Camins de ronda que es pot visitar al Museu de la Mediterrània.

Camins de ronda
La xarxa de senders de la costa catalana
Del 30.04.20 al 30.06.20
Espai Baix Ter