Construïm un instrument de canya

El nunut

DURADA:  1h 30 min.

6,00€ / 3,75 € amb subvenció

Descripció

Coneixerem la diversitat d’instruments musicals existents a la Mediterrània i parlarem dels sons característics de cada cultura, descobrint al història i procedència de molts instruments. A continuació, farem un instrument tenint en compte les idees bàsiques per produir un so i comprovant, tot divertint-nos, que es poden seguir diferents ritmes acompanyant músiques populars i modernes. Concert final per provar l’instrument.

Continguts

• Descobrir alguns instruments tradicionals de la Mediterrània i la seva sonoritat.
  • Apreciació dels objectes produïts per un mateix o per altres i valoració pel progressiu coneixement que promouen.
  • Percepció que a través de la participació artística i de l’interès vers els fets artístics s’arriba a la satisfacció.
  • Escolta, exploració i discriminació de sons presents en l’entorn natural, cultural i artístic: elements de l’entorn que produeixen so.
  • Expressió oral d’idees, emocions i experiències que desvetllen les audicions.

Pas a pas

Presentació, introducció als instruments, fent especial èmfasi amb els de canya. Part pràctica de creació d’un instrument. Concert final de tots els companys per provar la sonoritat de l’instrument.

Material: instruments, canyes tallades, material per a la construcció de l’instrument.

Sol·licitud d'informació

Assaboreix la Mediterrània
Elaboració d'una recepta culinària
Essències mediterrànies