VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Assaboreix la Mediterrània

Elaboració d'una recepta culinària

DURADA:  1h 30 min.

6,00 € / 3,75 € amb subvenció

Material: estris de cuina necessaris per a l’elaboració de la recepta.

Recomanacions

En cas que en el grup classe hi hagi algun alumne celíac, cal informar prèviament a l’àrea educativa del museu de les mesures que s’hagin d’adoptar per tal que l’alumne pugui realitzar l’activitat en unes condicions de seguretat òptimes.

Descripció

Taller per conèixer la riquesa dels productes que configuren la dieta mediterrània. Una cuina totalment adaptada al medi i que és font de salut. En aquesta activitat s’elabora una recepta culinària, d’una manera pràctica i participativa, utilitzant el material i les eines de la professió. Els alumnes coneixeran els productes i desenvoluparan la seva creativitat en l’elaboració d’una recepta que podran degustar o endur-se’n.

Continguts

• Coneixement dels productes característics de la dieta mediterrània que són presents a casa nostra.
  • Desenvolupar la creativitat i imaginació per elaborar la recepta final.
  • Apreciació dels objectes produïts per un mateix o per altres i valoració pel progressiu coneixement que promouen.

Pas a pas

Presentació, introducció a la cuina mediterrània. Explicació dels estris i productes necessaris per treballar. Elaboració de la recepta, en aquest cas galetes.

Sol·licitud d'informació

Essències mediterrànies
Elaboració amb plantes aromàtiques
Cicle inicial