Exposició «Festival Mirades- Claro de Luna» de Candelaria Magliano

Camins Propers – Cicle d'Art Contemporani

Dilluns 29 d'abril

L’exposició es podrà visitar del 30 de març al 29 d’abril.

Accés lliure.

Claro de Luna

Una realitat quotidiana, domèstica, gairebé prosaica... la Candelaria transfigura buscant aquell moment precís, aquella llum determinada, aquella conjunció d’objectes que posats en un lloc precís amb la il·luminació necessària, adquireixen una altra vida. A l’Espai Montgrí s’exposarà «Claro de Luna» de Candelaria Magliano (Córdoba, 1976, Argentina) una projecte que es centra en els lloc quotidians que deixen de ser-ho... allò petit es fa gran, allò banal transcendeix, allò habitual et corprèn. Són en aquests moments on apareix la màgia. L’exposició s’enquadra dins el marc del Festival Mirades.

El Festival Mirades, té com a objectiu difondre la fotografia i el treball de diversos fotògrafs. Organitzat per l'associació Amics de la Fotografia de Torroella de Montgrí, converteix la vila, durant uns dies, en un important punt de trobada per a tots aquells aficionats i professionals de la fotografia, a més a més de totes aquelles altres persones que vulguin apropar-se a l'art, la comunicació i la cultura a partir de la fotografia. El Festival es podrà trobar en diferents enclavaments, Torroella de Montgrí, L’Estartit, Ullà i La Bisbal d'Empordà.

"Refugiats"
Exposició de Carme Marti i Rubens Tosi